För ni ska taaaa studenteeeeeen, fy fan vad ni är bra!

Okej det är dags för studenten, Betch, Korivn, Maja mfl tar sina staplande steg ut i det hårda vuxenlivet.
Mitt tips? Våga dricka till på frukosten, fotograferingen och betygsutdelningen blir så mycket bättre då.

Kan såklart inte låta bli att bli lite nostalgisk:

Oa sp3 jag säger oa sp3.


Jag och flickorna på bal, hej värmeslag.


Projektgruppen som jag älskade att hata.


Vår påkostade förfest, men det blir vad man gör det till.


 Låter denna bild på Stoffe sumera 12 år i skolan. Tack å hej.



Ett av det bästa minnen från dagen var dock att sjunga "till" Hanna och Fanny, då njöt jag. Jag hoppas att folk gör det i år igen. Maja? kom ihåg det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0