du lindar av olvon...

Försökte förgylla den Barcelonesiska midsommaraftonen med lite vackra sommarsånger. Men detta uppskattades inte av min publik. Här talar vi om folk som inte kan kultur.


Jag jobbat nu på kvällskvisten, i detta rikemansområde där jag bor var det någon som hyrt in två livräddare från RK för att övervaka en pool på ett kalas, den var ungefär 2x2 meter och kvällens största action var att klippa en nagel (som hon kunde ha gjort själv). Men men cash is king och det var inte långt hemifrån (ett hus emellan).

Dagens enda midsommarhälsning var från en mycket nykter kusin, tack Sverige för den!
Jag önskar i allafall en trevlig midsommar och skön huvuvärk imorgon, nu ska jag hämta Kardan.

Kommentarer
Postat av: moer

Förlåt mig gumman att jag inte hört av mig! Har varit i Brenäs och gjort om logen till en härlig/ mysig festplats som användes flitigt i helgen. Åsa Micke Rolle Yvonne Ewa Rune och x antal fler var där på midsommar. Festen började i torsdags sen fortsatte den t.om igår. Av någon anledning känner vi oss lite avslagna idag. Josefine och Stoffe har kommit upp mest för att få träffa er lillebror.José åker hem i morgon bitti.



Längtar till dig och ditt Barcelona.... Nu blir det full fart med Tällberg forum så nu lär jag inte se röken av min Morten. MEEEN han var ju ledig hela midsommarhelgen, den första på 14 år!!!!!!



Vi ser båda framemot resan till dig!



Massor av pussar och kramar/ mamsen

2008-06-22 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0