shame on me

Uppdateringen på denna blogg har ju inte direkt stått som spön i baken på senaste...
Well Mamsi, Morten och Joel är här för tillfället, "här är det varmt och skönt vi solar och badar varje dag".

Trevligt att bli lite omhändertagen faktiskt. Måste säga att Joel är ett fantastiskt preventivmedel. Nu menar jag inte att han är jobbig eller något sådant, utan  för att jag ser hur begränsad man faktiskt blir med småbarn. Jag vet att många föräldrar gärna säger att det är en myt och att man inte alls blir det och bla bla men det är bara rent bullshit.

Denna lilla trio är iallafall en riktig lite turistskara. Det har nu flera gånger gått längs La Rambla för att se på "allt roligt" som finns där. Tror tillochmed att de har ätit på nån av uteserveringarna där, personligen dör jag lite inombords för varje minut jag måste spendera på den gatan...

Kommentarer
Postat av: pappa

hej, shame on you, jag har saknat dina små betraktelser.

Du är väl inte en kultursnobb som ser ner på oss turister :-). Ser fram emot en lägesrapport från jobbet.

kram pappa

2008-07-14 @ 09:38:52
Postat av: M

Du vet din uppgift att kolla veckorpris;)

2008-07-14 @ 17:23:55
Postat av: M

Hahhahah, knäppisknäppis;) Har ju fått en hel del pass jag tänkte simma medans du jobbar! simhallen där på stranden vet du? typ saint sabastin eller vad den heter? <3<3

2008-07-15 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0