röd flagg

Röd flagg idag, härligt härligt. Annars? Vad kan man säga? jag åker lite vatteskoter, jag är lite snygg, jag blåser i min visselpipa.

Maria kommer på fredag, börjar redan få ett fullspäckat schema för det lilla livet.

Fredag-sova
Lördag-följa med mig till jobbet, utgång på kvällen
Söndag-öppet för förslag
måndag-nasty monday på felini?
Tisdag- "Acuatlhon" ( 500 sim, 500 surfbräda, 1800 löpning x2) Maria du är anmäld till allt. Och så fest på det.
Sen vilar vi några dagar... Är du kvar kvällen den 5? Då annordnar nämligen "min strand" en fest. Den blir grym.

Nästa vecka måste jag bestäma mig om jag ska plugga eller inte. Vet varken ut eller in eller fram och bak. Kan någon vara snäll att fatta ett beslut?

Nu ska jag på dejt. (ja, ni läste rätt).
 
Puss


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej, hoppas dejten går bra, angåeende marias program, tur att hon åker hem tidigt den 5e :-)

Maria ska inte gå på utgångar, hon ska sova.



Hälsn. orolig pappa

2008-07-23 @ 21:36:08
Postat av: M

Oojojojo, låter bra;)Med utgång menar du väl middag kl.18 och sängdags efter en myskväll framför Madagaskar? Jag ska få dig i din livsform (eller du mig) Med "*2" menar du väl att vi är ett team, och du kör ett varv å jag ett, inte allt det där två gånger? Jag är laddad för att pussbombadera dig! Missss yaaaaaah! /Little Sis

2008-07-23 @ 21:40:56
Postat av: Moer

Håller med far...

Maria är en liten flicka som ska sova inte ut på otäckheter ;-)

Hoppas du hade en bra dejt...



Puss!

2008-07-24 @ 22:26:52
Postat av: matilda

2008-07-25 @ 15:41:43
URL: http://tidla.blogg.se/
Postat av: matilda

Date? berätta!!

2008-07-25 @ 15:42:15
URL: http://tidla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0