BWO å SATC

Idag när jag var inne på världens kanske absolut bästa site (youtube) upptäckte jag att BWO har gjort en låt som heter Barcelona, kanske inte är något nytt för er som befinner er i Sverige, men för mig var det iallafall en nyhet. Tyvärr så ångrar jag bittert att jag nyfiket tryckte på play. Har ni sett videon? alla fruktansvärt fula produktplaceringar? Har ni lyssnat på låten? jag får kväljningar bara av att tänka på det. Inte för att jag brukar tycka BWO är särskilt bra, men bättre än så kan de garanterat.
blääääääää


Igår var jag förövrigt och såg sex and the city, bättre sent än aldrig. Filmen som det skrivits om på varenda blogg under sommaren.
Recencion: Underhållande men budskapet i filmen är precis tvärtemot seriens.



Kommentarer
Postat av: pappa

Hej, om du inte gjort det, gå in på sr.se och lyssna på sommarprogrammen, lasse winterdäck hade ganska bra program.

2008-07-18 @ 22:46:46
Postat av: moer

men du, det finns kju anledning tillatt du inte kommit iväg på bio förr än nu. "El turistico" var ju där på besök och du var ju tvungen att vara trevlig ;-)

Och Lillebror saknar dig allt, ingen busar så bra som du! Andra systrarna skriker ju om han sträcker ut tungan med godis eller mat på och gör inte som du... precis lika dant hehehe



puss på dig från din vinfryntlige mama

2008-07-19 @ 17:15:17
Postat av: H

hej! jag är också i barcelona, som aupair. var bor du ngn stanns? du kan ju kommentera i min blogg

2008-07-19 @ 18:44:26
URL: http://lavendelflickan.blogg.se/
Postat av: Henrietta

Jasså?! Jag var där bla med en svensk tjej som heter Alina. Någon du känner till? Jag har bara varit här en vecka så jag känner inte till staden men jag bor typ mellan Arc de Triomf och Tetuan. Vad gör du om dagarna? Kanske har lust att träffas?

2008-07-19 @ 22:17:48
URL: http://lavendelflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0