"staden som aldrig går och lägger sig"

Så idag åker mi hermana till "staden som aldrig går och lägger sig" - tillskillnad från New York, "staden som aldrig sover"

Lite småavundsjuk måste jag erkänna att jag är.. Personligen har jag lite mindre än 1månad kvar och ingenting att göra under den tiden. Åtminstone inte fram tills allra sista veckan, då händer det faktiskt en hel del saker.

Men tänker ändå starta min nedräkning nu :)

Hur som helst, tänkte jag bara önska Erika lite lycka till där nere och jag hoppas en snygg etagevåning på någon utav shoppinggatorna väntar på mig där nere.. Men hey - känn ingen press ! Fast om du älskar mig så..


Nej, nu ska en stackars sjuk liten Hanna gå och jobba.

//H

florida
Men syster, vi ses den 14e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0