helgen

Har fortfarande inget internet hemma, dem jag bor oss vill inte att jag ror modemet, eftersom de inte "kan nagot om datorer", sa det far bli i-cafe istallet.

Helgen har varit mysig, i fredags var jag med Evelyn (klasskompis) och lyssnade pa en konsert med kubansk musik. Efterat hamnade vi pa efterfest med bandet och en massa annat folk. Det var kul forutom nar en kille forsokte lara mig att dansa salsa (fan att man ska vara finsk alltsa..)
I lordags var jag med Lisen (Elisabeths Lisen) hela dagen. Vi chilla pa stranden, gick runt lite i stan och pa kvallen barhoppade vi lite medan vi vantade pa att hennes loverboy skulle sluta jobbet 02.00
Igar lag jag mest hemma och sov eftersom jag inte kom hem forens kl 6 pa morgonen... sen pa kvallen sa hangde jag med Lisen igen och vantade pa Carlitos...


//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0