en liten uppdatering



Har skaffat mig ett tillfälligt boende så jag har någonstanns att sova medan jag väntar på Hanna. Hyr ett litet rum av ett äldre par, har egen toa och fri tillgång till köket så jag ska inte klaga, dessutom ligger det inom gångavstånd till skolan och närma ett köpcentrum.

Skolan började i måndags och jag trivs jättebra, vi är 25 elever uppdelade på två klasser efter kunskapsnivå. Jag är i den "lättare" gruppen efter som min spanska inte är spanska utan "spangisiska" eller "portuñol". Personalen(lärare etc) är trevlig och jag är supernöjd att jag valde att gå den här kursen.

Igår låg jag hemma i feber, och det har jag nog fortfarande men tack vare en massa alvadeon orkar jag stå på benen idag.

Just nu sitter jag på starbucks och använder deras snordyra trådlösa eftersom hon jag bor hos inte fattar att deras trådlösa är låst och att jag behöver en kod för att komma åt det...

//E




Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs

2008-01-26 @ 13:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0