14dagar och 56minuter

Snart, väldigt snart är dagen då jag lämnar sverige här!

Jag har kanske inte så väldigt många, djupa och kloka updateringar att göra här och inte heller något att updatera er med... Eller kanske jag kan överraska dig Erika med något väldigt storslaget!!

Lucky house - tror du vet vad det är för ställe!? Hur som helst har de nu även öppet på Fredagar.
Ja det stämmer.. Fredagar ! Och inte nog med det.. Fredagarna hålls öppet med teman och med ett inträde på 30kr! Wild and Crazy! Minst sagt.

Det var väl det?


eller kan an även tillägga att jag flyttar hem nästa vecka och det är med tårar jag skriver detta... Adjö "Big City Life", Adjö Fanny och Adjö till allt som en egen lägenhet innebär..

//H

Kommentarer
Postat av: e

vad tankte jag nar jag flyttade till barca om lucky har oppet aven fredagar.. fy fan

2008-01-31 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0