www.barcelonababy.blogg.se

Okej, så nu ska jag ta mig i kragen och presentera detta lilla liv vi/jag hittils har levt..

Så Torsdagen då jag kom blev det alltså fest vilket också fortsatte på fredagen och även lördagen -åtminstone vart lördagen en liten halv fest! Det är sjukt att man inte lämnar lägenheten förens efter 1. Lilla Sverige som är på väg till sängs då.. Hur som helst var vi på ett relativt stort ställe på Fredagen kallat Apollo. Det kanske var 3lucky house i storlek! Det var jag, Erika, Evelyn och några fler utav deras klasskompisar men också de 2svenskarna som tyvärr har åkt hem nu, - Lester och Sofie. 2 sköööna personer. Och ni som känner mig vet att jag aldrig skulle säga att en person är skön, men förmodligen är detta den enda gång man kan använda ordet skön för att beskriva en persons personlighet..

Lördagen blev det inte för mycket fest.. Eller.. kanske det vart ändå? Haha. Innan utgången var vi iallafall och gjorde ovanligt kulturella saker - exempelvis kollade på en lägenhet, besökte ett öppet shoppingcenter som påminde om Orlando.. Detta bekräftades då det fanns en Disney Store! Blev även ett besök vid Sagrada Familia.

Igår strosade vi runt bland alla stängda affärer (por que allt stängt på söndagar?!) och kvällen avslutades med ett Entourage Maraton.

Idag har jag, Erika och Odessa varit på IKEA ! Kom på att om man någon gång saknar sverige så har man det ju bara en bussresa bort. Nackdelen är dock att släpa allt man köper på buss och metro.

Imorgon vet jag ej? Kanske kan övertala mi hermana att det är dags att besöka una champagneria.


Vill även hälsa att jag förväntar mig åtminstone ett besök från svealand.. Ni kommer tycka om denna lilla stad.

//H


Kommentarer
Postat av: Rorro

Ett tips. Ni måste, jag menar MÅSTE besöka "Razmataz"(?)en Lördag. Om ni tyckte Apollo var stort kommer ni ändra uppfattning. Och ett tips till: Åk aldrig linbanan. Dyrt och värdelöst. Kram på er.

2008-02-19 @ 09:46:13
Postat av: pappa

hej på er,
är det bara fest ?

2008-02-19 @ 10:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0