Sluta skyll pa mig!

Hade jag varit sjalv hade jag haft boende for 10 ar sedan men eftersom du ar lite krasen sa duger ju inte vad som helst. jag har varit och kollat pa tio olika stallen nu, tro mig jag onskar ocksa att det var over, men nu ar det sa har och det ar bara att anpassa sig. Vi far bo hemma hos min kompis i ett par dagar sa ora dig inte, ok? 
Det sket sig med finnarna darfor att dom kom pa att dom bara vill ha en person i lagenheten...

Imorgon ska vi pa en "traff" med folk som letar boende och folk som erbjuder boende, hela BCN talar om det just nu sa det kan nog bli skoj (det ar alkohol med i bilden for att gora det hela lite enklare) http://www.myspace.com/lasnochesdelpiso
i ovrigt ska vi titta pa ett boende pa fredag och ett pa lordag...

//E

vilken tid landar du? skicka ett sms aru gullig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0