självfallet

Det ligger ett Sephora precis innan man går in genom spärrarna för att ta vårat "pendeltåg". Det är en jättefin butik, och det blir knappast lättare att gå förbi där när Hanna säger med sin jagkanlindaallaruntmittlillfingerrtröst: Kan vi inte gå in på sephora? Självfallet går vi in på sephora, själlvfallet vill man köpa hela butiken, glasnagelfilar, boby butter med underbar cream bryléedoft, ögonskuggor, parfym, doftljus, fixspray, you name it, självfallet tror jag att behöver allt det där.

Självfallet behöver jag ett välbetalt jobb eller lära mig att stå emot...

//E

Kommentarer
Postat av: you know you love me

boby?

btw - min "jagkanlindaallaruntmittfinger"röst är allt jag äger och har, så kom inte och tryck ner den!

2008-02-26 @ 20:21:31
Postat av: E

nejnej det gör jag absolut inte, jag skulle älska att ha den förmågan!

2008-02-26 @ 20:23:37
URL: http://barcelonababy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0