Read it and weep my friends,

Hela dagen har varit en väldigt utmattande dag för mig och jag säger inte detta i självömkan utan jag säger det här för alla stackars flickor här i Barcelona som faktiskt kanske tycker om sin stil och inte vill behöva ändra på den pga sliskiga kommentarer, busvisslingar och dömmande blickar.. Nej vet du vad.. Jag letade efter ett café där det inte kunde finnas någon som kunde kolla, viska eller ens försöka prata med mig och efter vad som kändes som en evighet gav jag upp alla spanska fik och gick därför till stället jag vet att man kan lita på.. Starbucks..

Kvällen blev inte så mycket lättare den heller - varken för mig eller min pimp - Erika. Det började med att jag, e och sofia skulle gå på bio, visserligen gick allt bra där och middagen likaså men när vi sedan står utanför ett café på ramblan, väntandes på Evelyn och Odessa fick vi lov att ge upp och åka hem. Jag lovar och svär att folk säkerligen trodde att vi stod och letade kunder.. För nej blickarna de gett oss har inte liknat några blickar vi tidigare har fått.
Kan inte alla bara låta oss gå klädda som vi vill och låta oss vara? Detta är ett starkt minus med Barcelona måste jag faktiskt säga.. För om inte jag ska få gå i mina kalasisar och knäisar så vet jag inte vad..

Menmen, nog om det.

Filmen vi såg var Jumper med Hayden Christensen och Rachel Bilson. Den kanske inte var såå jätte bra - men hey med 2 så pass snygga folk som de - hur kan man då inte tycka om den?:)

Jag kan också passa på att klämma in att jag har en hel hög med massa nya meningar i min nya fina bok men jag har dessvärre inte sett havet än! Och jag ska föreställa att bo vid medelhavet.. Jo, jo.

//H

image25 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har världens snyggaste stil!

2008-02-24 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0