Jag kan en låt som går dig på nerverna, går dig på nerverna, går dig på nerverna..

Så en hel dag har gått och ingenting speciellt har hänt alls.. Skulle väl på sin höjd vara att jag skar mig i fingret och tappade ut halva saltburken på köksgolvet!

Jag och Erika har precis sett på The Green Mile - rätt så bra film men dock liiite för overklig för att jag ska kunna vara bekväm nog för att kalla det för en gripande film.. Men den var ju bra, helt klart..

Våran rumskamrat.. Vet inte vad jag ska säga.. Mig går hon då på nerverna när hon sätter sig och sjunger - i samma rum som vi sitter och kollar på film.. Hon är verkligen en hoppetossa - javisst kul för henne. Men jag orkar inte höra någon spanjorska sjunga på engelska när vi försöker se på en ganska så seriös film.. Jag är ledsen men så är bara fallet..


Innan jag säger puss och adjö vill jag bara hälsa Grattis till E som idag fyller 20! Ett väldigt stort Grattis till dig ! :)


adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0