Jag har sett havet nu.

Hej Världen!

Jag vaknade för lite drygt en timme sedan och jag tror nästan att erika fortfarande sover..

Festen igår.. Ja den var väl kul, kanske 70% av alla som var där var svenskar kanske också ännu fler..
Vi hade planerat att besöka Razz igår men när vi kom dit upptäckte vi en sjuk kö.. En kö med kanske 200personer eller så som alla ville komma in, alla onyktra och alla själviska. Nej usch och fy. Att stå i den kön hade dragit ner humöret något så rejält. Så RazzMatazz får vänta till nästa lördag! Istället åkte vi till.. jadu om jag ändå visste namnen. Det var hur som helst. 2extremt snygga klubbar nere vid havet.. Speciellt den sista var väldigt väldigt snygg. Har nog aldrig sett en sådan snygg inredning i hela mitt liv.. Inte ens Berns slår detta..

Kvällen för mig var väl relativ, jag har haft roligare men den var ändå bra.

Jag och Erika träffade också un chico loco. Först hade han inga kompisar, hade bott i Barcelona 1månad, jobbade som modell men pluggade här - kom från Texas gjorde han också. Men precis innan han ska gå så säger han att han jobbar på klubben vi var - som manager eller något sånt och sen hade han en massa mer konstigt att säga.. Man undrar ju vad som egentligen är sant.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0