It's my birthday!

Så grattis till lilla mig! Ja, tack så mycket !

Var tänkt att jag just nu skulle sitta i en stol påväg att få mitt älskade ord chic ingraverat på armen - men hey - vet ni vad? Jag fick ett sms nu idag som löd "Hej det vore bra om du kunde ringa upp mig, för vi har nämligen stängt pga sjukdom idag - men du kan få en tid imorgon på e.m" Jag är måttligt besviken dels för att jag sett fram emot det här och dels för att jag inte hinner imorgon! Damn, damn, damn. Vart, när eller hur jag ska få den vet jag inte. Men som Niclas sa - det är ödet. Något dåligt kanske hade hänt om jag tatuerat mig idag! Eller vad tror ni?

Men att pappa väckte  mig med champagne känns bättre =) Så vill jag ha det varje morgon.. Erika läser du det jag skriver? 

Nu ska 18åringen gå och duscha, men ni ska nog få veta in i detalj hur min dag har firats!

First off.. Lunch på siljan med Pappa och Fanny tror jag?
Nästa blir nog siljan med mina vänner och efter det.. vet jag inte.. Men till kvällen så blir det "det italienska köket" med släkt och familj.

image9
Men sooo loong och puss från 18åringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0