Independence day

Så jag och erika börjar mer och mer släppa på våra händer som vi så kärt har hållt.
Det började med att vi ville till olika ställen efter Evelyns första födelsedagsfest, så vi beslöt oss för att gå skilda vägar. Jag gick med Odessa, Sofia och Odessas nya vän - fransmannen. Efter många om och men lyckades vi ta oss till Cavakalaset och träffar vi inte på Erika och två kompanjoner så säg. Där sprack den självständiga lilla stunden. Men ändå skönt att hon var där för då kunde hon sätta mig i en taxi när de äldre människorna ville fortsätta natten och jag bara ville hem för att göra.. vadå? Åtminstone slippa vakna med en smällande huvudvärk i ett rum som inte kan sluta snurra.. annars vore det en ganska hyfsad idé att försöka städa mitt rum..

Födelsedagsfesten som skulle ha varit en liten fest med bara kända ansikten och kanelbullar blev inte alls på det viset. När erika och jag kom dit så möttes vi av repliken "Oj - jag har visst bjudit hit ett helt band" Så jodå, Backstreet boys var där, dock en viss skillnad från pojkpopbandet. Gatumusikanter på kanske 10personer..
Det vart trångt och det vart en speciell stämning. Tänk er en liten, liten 3a med en hel hög med folk.

Nu ska jag ta av mig dessa festpaltor jag har på mig och vänta på att Erika så sött ska ringa på portklockan.

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0