"I will quit tomorrow"

Så nu är jag tillbaka i ett dåligt sovmönster igen.. Kanske passar bra för spaniens udda och vakna timmar men det är drygt. Jag somnade vid 6 imorse och vaknade strax innan 12, dagen innan det somnade jag vid 7 och vaknade efter 14 tror jag. Bra Hanna!


Erika är i skolan nu och jag ska väl så småning om börja ta mig mot henne... Det kommer nog inte hända något speciellt idag och inte imorgon heller tror jag.



Men människor, mina människor - jag saknar er. Varför vill ni inte komma hit nuuu för?
Ni säger allihopa i April och efter Påsk men jag vill ha er nu på en gång! Jag har inte tålamod nog för att vänta en och en halv månad!


//H


Kommentarer
Postat av: Mia

Hannis, vilket ypperligt tillfälle när du nu har så tråkigt, tills alla kommer ner, att fundera på vad du vill göra i livet..... ;-)
Fast glöm inte att bara njuta av pulsen i storstan och försök fånga dagen för ett tu tre så är Barcelona-tiden förbi.
/Kram Mia

2008-02-27 @ 10:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0