Hoppetossan

No Panic !
Mr. Corrector !
I will survive !
Stop the spot !
Kiss me baby !

Sephora baby



En hoppetossa, våran rumskamrat kan inte beskrivas som något annat än en överenergibedriven hoppetossa men jag associal som jag är så är det mest Erika som drabbas av henne. Hon springer runt, sjunger, leker med katten, skrattar, slog mig på näsan med en penna.. Ja hon är lite speciell, men söt är hon absolut... Men som sagt, mig går hon lite på nerverna.

Idag har Erika legat hemma sjuk och jag har spenderat några timmar ute. Jag gick och dreglade inne på galleri d'art idag igen.. Om jag ändå pratade spanska så skulle jag söka jobb där.. åh, tänk om man skulle få rabatt då.. Det vore inte helt fel det... Då är det nog nästan så att jag skulle tacka nej till Gårds Caféet i sommar - Gårds Caféet i all ära men att få jobba på ett galleri med massa tavlor från Warhol och Lichtenstein - jag måste säga att det slår mycket.


Nej tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0