Hola amigas y amigos!

Så nu kan jag bara meddela att jag är framme i landet som aldrig går och lägger sig!
-och vill även passa på att bekräfta att det nog faktiskt är sant! helt ärligt..

Jag kom fram igår 21.30 ungefär. Resan gick bra men jag gick lite vilse på flygplatsen här och var tvungen att gå ut genom tullen och försöka förklara för säkerhetsvakterna att jag behövde ta mig igenom säkerhetskontrollen - utan biljett för att hämta mina väskor.. Men det gick och efter lite spring, slit och släp fick jag min alla hjärtans dag ros - En syster som kan bära väskorna. Haha, tack för den.

Vi kom hem till Erikas kompis Evelyn efter en buss och taxiresa... Vad ska jag säga.. Området vi bor i vänder min mage ut och in men lägenheten är ändå helt okej:) Väldigt tacksam att vi får bo där!

Vi åt lite mat och jordgubbar med choklad och drack Cava tillsammans med några från "Perikithas" klass.. För att sedan gå ut. Vi gick ut vid 1. haha. Timmen då ett visst luckyhouse stänger! Jag som var lite trött efter resan orkade inte så mycket längre än tills 4, så då begav sig jag och Erika hemmåt.. Och helvete vad många äckliga och dryga människor man stöter på på gatorna så sent.. eller tidigt? på natten..

Vill också säga att jag fått använda min mest välbekanta fras också.. No hablo español señor.. Visste väl att det skulle komma till nytta här!

Men allt i allt så är allt bra här och hoppas allt är bra med er också.

// (h)Anna


Kommentarer
Postat av: Johanna (&EK)

Vi hoppas allt är bra där borta, och att du får det super bra med allt. och att lägenhet-sökandet löser sig. Mamma hälsar jätte mycket :) KRAM

2008-02-18 @ 20:16:36
URL: http://johannars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0