hello echo

Så jag sov till 13 idag.. En timme senare kommer Erika hem och säger att det är sol ute, hade jag vetat att solen skulle lysa hade jag försökt ta mig upp lite tidigare och åkt in till centrum och satt mig på något mysigt café men det får bli en annan dag. Istället gick jag och erika ut och gick runt i området där vi bor. Många långa upp och nerförsbackar här må jag då säga. Men fint är det! Lunchen var jag fast besluten vid att äta ute och Erika försökte få mig att vilja spara pengar och laga mat hemma istället men är man envis så är man.. Hur som helst.. Det jag beställde var onödigt dyrt och jag hade kunnat laga det mycket bättre själv och för ett billigare pris så det kanske inte alltid är så bra att vara envis...

Ikväll eller inatt ska vi nog på en bar där Cavan är gratis från 00-00.45. Jag undrar jag undrar hur mycket cava man kan hinna få i sig på den tiden det för att det ska löna sig att ens åka dit.. Haha.

Innan dess vet jag inte, jag ska väl försöka övertala Erika att man faktiskt kan äta middag innan 22.. Så jag ska väl så småning om börja laga lite mat - housewife som jag är.

Jag förstår att ni alla blir så fästa, tagna och intresserade av det jag skriver men snälla sluta kommentera så mycket och så ofta ! Jag hinner inte med att svara på allt!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0