Godmorgon!

Godmorgon Godmorgon!

Vädret är mulet - fast det har det ioförsig vart de senaste dagarna men jag hade sett framemot lite solsken. Idag är en dag då absolut ingenting står på schemat så jag.. Läs och häpna - jag hade tänkt att hitta en bok att läsa ute i solen på något trevligt café. Men blir väl inte så, så kanske att jag drar mig till Ikea igen och handlar de saker som fattas. Exempelvis kuddar.. Har en platt liten bebiskudde - det måste det vara hur som helst.. Ajajaj.


Erika är dålig på att updatera men hon är just nu i skolan och jag sitter nyvaken på sängen !

vale vale

just ja. Jag har kommit på att jag ska lära mig 5nya meningar varje dag.. Ska bara hitta en anteckningsbok som jag blir glad av att se och som jag gääärna öppnar.. 


barcelona for now.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0