Det är inte alltid lätt när det är tänkt att vara lätt

Hola chicas y chicos!

Är hemma igen efter en helg i Stockholm. De 3 vännerna och Kalle var där för att fira 18årsdagarna!
Helgen i helhet var väldigt trevlig och det känns faktsitk som att levern fortfarande funkar!

På Fredagen blev det shopping och sen lagade Kalle en vegetarisk lasagne som var väldigt god och vi körde även på förfest hemma, sen åkte vi till något ställe som var väldigt billigt, ett ställe som pojkarna vart kära i. tror jag? Viper room.. Namnet, nja. Men kan ju passa på att visa att man faktiskt lyckades komma med på vimmelbilderna !

Förlåt släkt och familj för den magiskacancerpinnen i handen, men jag är ju faktiskt 18nu...



Niclas som lyckades bli utslängd från viper och Kalle som är Kalle lyckades inte riktigt ta sig upp ur sängen på Lördagen, åtminstone inte i tid till lite shopping så jag och Martin spenderade en dag i affärer och den andra en dag i sängen.. Till kvällen hade vi ett bokat bord på Berns.. Väldigt väldigt god mat och väldigt väldigt fint! Vi gamlingar beställde in Manhattan och Dry Martini men det var knappast någonting för mig och jag är ledsen att säga detta - men inte heller är Cosmopolitan en drink för mig.. Efter några timmar på berns begav vi oss ut på stureplan - Kanske att man inte riktigt passar in där och att man borde gå dit utan några killar som sällskap... Inge illa menat mot er Niclas och Martin... Haha. Men utbudet kanske hade varit lite större då.. :P Vi hamnade hur som helst på något ställe kallat.. jadu jag har ingen aning faktiskt.. Men Martin gav den kommentaren att han saknade Lucky och Parken ! Då är det illa, men riktigt så illa tyckte jag inte att det var faktiskt, dyrt och tråkigt kanske men inte så pass dåligt att man saknar Parken! Nej huy.

Igår träffade jag släkten.. Det blev lite champagne och småprat och det var också väldigt trevlig! Kee&Krille hade bokat ett bord på nyöppnade AquaVit.. Innan vi satte oss ner för att äta kollade vi runt på hotellet och 8våningar upp - uppe på taket hade de en pool och en eller två takterrasser. Väldigt väldigt fint.. Där ska jag minstsagt bo någongång.. Maten var väldigt god och det var både roligt och trevligt men.. Jag tror den där flaskan Cava jag och Kee delade på bär ansvar för mina sista timmar på söndagen..

19.44 klev jag på tåget som skulle ta mig till borlänge - fnittrig och matt sätter jag mig på min plats och efter det blir allt svart och jag vaknar upp i Falun.. Fråga mig inte hur jag lyckas, för det vet inte ens jag.. Så 22.45 får pappa sätta sig i bilen för att hämta mig ! Jag kom hem hel men väldigt väldigt frusen..

Men tack för den här helgen och på återseende!

//H

Kommentarer
Postat av: den utslängda vännen

han på andra viperbilden är otroligt nog inte jag. ledsen för det, men jag hade trevligt på McDonalds istället =)

2008-02-11 @ 12:01:29
Postat av: Erika

mohahahhaah
det är lucky som gäller med andra ord!?

2008-02-12 @ 11:20:58
URL: http://barcelonababy.blogg.se
Postat av: N

nja, trivdes bättre i Stockholm. Det var bara Martin som längtade hem ! :p

2008-02-12 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0