Brev till min syster

Tatuerarstudion var stangd! Jo men tjena, det ar lungt du kan erkanna att du bangade ur, jag forstar dig...

Grattis som fan i varjefall.

Champange kan jag nog inte erbjuda men cava, den spanska motsvarigheten. Pa fredag tankte jag att vi skulle ga pa en cavabar, que tal?

Jag ar faktiskt ocksa glad att du ar myndig nu,  det sparar en massa jobb...
Har du leg foresten? man maste visa det nar man ar ut, passet ar ju inte sa smart att ta med. du far gora det nu och sa far mamma/pappa skicka hit det nar det ar klart.

besos och grattis igen!
// E

Kommentarer
Postat av: Hannis

leget befinner sig på polisstationen.. men vadå, så det är 18 ? Trodde inte det spelade sådan stor roll ? Jadu, om en vecka ses vi. :D

Nu ska jag och Pappa dela på en flaska champagne på GC ;) Grattis till mig ! tack ska du ha.!

2008-02-07 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0