Bar

Så hallå världen!

Jag ligger hemma i sängen och stora syster mi är ute på stan och busar. För första gången åkte jag metro själv på kvällen och jag överlevde. Visserligen fick jag inte gå själv över ramblan men oj - det är framsteg!


Vi var på en bar idag - Barcelonas äldsta tror jag också? och vi hade förväntat oss en liten, men aldrig hade jag kunnat föreställa mig detta! Och på den lilla baren skulle det hållas en spelning och lokalen, nej rummet fylldes av folk och tur som vi hade hade vi hunnit få tag på några utav fåtalet stolar det fanns.. Vi drack lite Cava och när blåsorna våra inte kunde ta mer lämnade vi stället och stolarna blev tagna fortare än kvickt.

De äldre damerna skulle fortsätta på en barrunda medans jag själv är ansvarsfull och tog det kloka beslutet att det inte skulle bli någon dans denna tisdagsnatt! Jag sparar mig för cavadrickarkvällen på torsdag och Razz på lördag :)

Nu väntar Closer, Jude Law och Blower's Daughter på mig.

Men godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Mia igen

Kära Gummor! Bor ni i Spanien ska ni väl ta seden dit man kommer - gör som spanjorerna och gå upp tidigt (före 9 !!) och handla nybryggd Cafe con leche med nybakat bröd, sen tar ni siesta och sover några timmar mitt på dan istället. Då orkar man parta hela natten fast man klivit upp tidigt på morgonen. Som det låter nu är det ju ingen skillnad mot att vara i Leksand..... sova länge, shoppa lite och sen gå ut på fest... eller??

Längtar till Barca nåt så otroligt!! Är alltså bara avundsjuk på er.

2008-02-27 @ 10:59:07
Postat av: Hannana

Det är inte alls som leksand, det är varmare, fler svenskar och man kan inte shoppa i Leksand. :)

2008-02-27 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0