This is it.

Vi infinner oss nu, redan, på våran sista dag här nere.. Denna dag kommer till största del tillbringas på stranden, (varför envisas jag med att åka på solsemestrar när jag ändå klarar högst någon timme i solen?) men man gör det för fannys skull:) Efter stranden hoppas jag hur som helst att vi ska hinna med lite shopping innan den eventuella utgången, för hör här; än så länge har fanny inte fått se skymten av en nattklubb, det närmsta vi kom var på en förfest med tolv okända tjejer, men jag blev trött och vi åkte hem istället för att följa med ut, men kom igen klockan var två på natten och de ville vänta minst en halvtimme till innan de ville åka. Den energin har inte vi svenskar.

Fanny ligger inne på rummet just nu, borde kanske gå och kolla till henne, vi har ju trots allt mycket på schemat till alldeles för lite tid.


Igår var vi på picnic i parc guell också, men klockan vart för mörk och jag fick inte leka av mig, jag fick inte vara barn den här gången.

Nej nu måste jag gå.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0