Det stora frågetecknet.

Ångesten börjar komma krypande, vi är en vecka in i agusti, om mindre än en månad far jag hem till Sverige. Jag har ingen anning om vad jag ska göra där. Jag är ju anmäld till distanskurser på högskolan, men en till gråmollig höst i folktomt Leksand, nej det är jag inte ett dugg sugen på. Faktum är att jag inte har en anning om vad jag är sugen på. Det förbannade körkortet måste göras, det ligger ständigt i bakhuvudet och gnager.  Skamligt att vi ska vara så sjukt bilberoende i Sverige.
Att stanna i Barcelona känns inte heller som rätt grej att göra, det är dags att gå vidare, ny platser att uppleva, nya gator att irra runt på, nya förälskelser.
Först vill jag hem, umgås med de nära och kära,  dricka kaffe med försumade vänner och besöka de som bestämt sig för någots nya hem och städer. Men vill inte att denna höst ska bli som den förra.
Jag behöver någon som talar om för mig vad jag borde göra härnäst, någon som känner sig mannad?


Kommentarer
Postat av: karin

jag tycker att du,jag och elisabeth skaffar oss ett hus på kazakhstans landsbyggd...där kan vi bo med ishtvan och gänget...tänk på saken.. puss puss saknar dig!

2008-08-08 @ 08:13:43
Postat av: H

16/8 17.10 på El prat, du slutar när? ska vi sätta oss på rambla-lindhskulor-café och vänta?

2008-08-08 @ 18:50:13
Postat av: moer

du får la kontakta nån spåkärring som kan berätta om din framtid hur den ser ut så slipper du tvivla!

Annars brukar man på nåt konstigt vis knuffas dit man ska! Allt genom de små omedvetna valen man ställs inför gång på gång eller är det ödet det heter...

Pussar i mängd!

2008-08-09 @ 18:33:52
Postat av: fanny

Imorgon landar vi vid 17. Ska bli kul att se dig erika.. och jag och hanna vet att du också är jäätteglad att se oss nu när vi kommer och klämmer in oss i ditt boende ;)

2008-08-15 @ 17:25:39
Postat av: moer

Hej!

Lever du?

Har du det bra?

Dåligt med livstecken måste jag säga, annars får väl Hanna och Fanny ta hand om resterna av dig!

2008-08-15 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0