We rock in stilettos?

Godmorgon Göteborg!

Gårdagen var helt okej, men vart var alla snygga människor? Kanske kom de när vi gick.. Det blev en "kort kväll" Vi mötte upp Lisen vid 23.30 för att sedan börja "gratis-shot-rundan". Jag tror vi fick fyra gratis shots varav en var en drink och där fick jag lov att avböja och ge den till Erika. Usch drinkar är verkligen något jag inte håller av. Vid halv 2 var vi på plats på Apolo 2 / BoomBox. Vi möttes av ett halvtomt dansgolv faktiskt men med tiden fylldes salen upp och blev en svettig hög av individuella människor. Erika passade så bra in så! Söt syster har man. Jadå. :) Tror också hon hade roligare denna gång? Huvudpersonen av hela festen var igår mycket svårflirtad och stämningen var inte riktigt bra som föregående gång. Men jaa, det dög för oss! Strax efter 3 var vi rätt så trötta om inte annat hade jag ont i foten efter att ha stämplat mig själv. Pretty proud.

Vi sitter nu på erikas säng och är lite slut båda två, speciellt E då hon har varit på kurs sen 9. Poor thing?

Justja, min dator har lagt ner. IGEN.

det var det för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0