vem har det jobbigast?

Nu tycker jag Erika är lite hård ändå? Vi har tillexempel haft en jätte trevlig kväll, ikväll. Började med lite middag på dos trece för att sedan avslutas med lite vattenpipa avec tuttifrutti. Fast sen kanske inte jag är den att uttrycka mig om vad som är jobbigt eller inte då jag själv kan tycka att jag har en jobbig och utmattande vardag... Hur går detta ihop? Är jag lat eller vad är jag? Less kanske.

Imorgon ska vi upp med tuppen och äta lite spansk frukost. yo y mi hermana. Göra lite systerliga saker sådär på tu man hand.. Mysigt och bra. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Förhoppningsvis blir det en bra dag för oss alla och att min hand inte sviker mig!


Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0