Vart håller gubben hus?

Erika har ännu inte kommit hem. Hur mycket mer ensam kan hon göra mig? Fast det ska jag väl vänta med att säga utifall att hon inte kommer hem överhuvudtaget. Men jag tycker hon kan ta sig hemmåt nu faktiskt. Vad ska jag hitta på annars?

Mystiska saker jag såg idag
Barcelonas definitivt kortaste man.
Vad kan han ha varit? 1.30 högst, så låt säga han knappt nådde upp till min midja. Eller vad tror ni? Nej men han var väl lite drygt 1.10.
Barcelonas uddaste halsduk. En tjej med en handduk som halsduk. Hon var till övrigt klädd som vem som helst men som sagt med en halsduk lindad runt nacken.
Barcelonas längsta rasta. En man nere vid tågen hade hela håret fullt i tovor men dock en rasta stack ner lite längre och slutade längre ner än bakdelen hans.
En tant med en 10cm platå och en platt-sko. Käpp i handen hade hon också. Por Que? Lite crazy legs going on?


det var väl det för stunden. Om inte Erika kommer hem snart får jag väl roa er med fler mystiska ting som händer runt omkring mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0