vad är det här?

Picnic och solning i en grön palmig park hela halva dagen.

Fick nyss höra hur vädret låg till i Svearike just nu och det lät ju inte allt för spännande.. Vad lämnar jag Barcelona för? Visst kanske det finns sina anledningar men att komma hem till regn och kyla känns inte alls särskilt kul.

Erika bad mig precis skriva att hennes kampanj kanske kommer lyckas ändå men. oj så hon dagdrömmer.

och till den som inte kan förstå att jag ska hem till Leksand igen så är det väl inte riktigt att komma hem till staden som saknar en stad jag vill hem till. Folk och (som sagt) jag har mina anledningar. .

Vad som kommer hända denna lördagkväll återstår väl att se? Jag med lite känsligt humör just nu lessnade ur när planerna blev ändrade. Hemskt litet barn som jämt ska ha få sin egna vilja igenom och inte tycker om sista minuten ändringar såvida jag inte var med och ändrade själv. Inga egoistiska tankar här inte...

Oj. Har visst ett reserverat bord. Hasta Luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0