syskonkääärlek

En alldeles nyvaken Hanna sitter nu här och skriver. Hon har inte riktigt hunnit vakna och colan verkar inte ha hunnit göra sitt ännu. Men det lär väl komma med tiden? Jag sov brevid Erika inatt och uppenbarligen har båda haft svårt att sova fast trånga nätter och delade sängar är väl bara mysigt? Haha. Jag och min syster delar säng. Nej men vi gjorde det inatt för jag orkade inte gå in till mitt tråkiga och stökiga rum. Hellre någon som kan kittelrita mig på ryggen då..

Erika sitter nu på ett av fiken alldeles nedanför oss och pluggar. Duktig tjej?

Igår fick vi veta att Lisen och hennes vänner hade reserverat bord 23.15 på ett tapasställe som uppenbarligen måste vara ett av Barcelonas bästa? När vi kom dit hade de tydligen väntat på bordet sedan 22 och med tanke på allt folk som väntade inne och ute så var väl det lätt förståeligt. Jag tror vi fick bordet vid 23.30 ungefär och ja middag halv 12 är väl helt normalt. Visserligen hade jag och Erika redan ätit så vi drack lite cava och smakade de olika små rätterna. Efter det blev det en trip till Häagen daaz(?) och sen direkt hem för att avsluta kvällen med två familyguy avsnitt.

Idag vet jag inte vad som kommer hända.. Jag ska väl så småningen sätta mig på ett ansikte och se vad Erika har tänkt sig. Jag vet att hon har pratat om textil museum? Men jag vet inte. Vi får väl se, vi får väl se.

deu

Kommentarer
Postat av: Barcelonababys mama

hej på er!
Ligger i soffan och avundas er! Jag vill oxå bli kittelritad på ryggen! Känns som hundra år sen någon gjorde det på mig!
Skulle ner till Stockholm över dan igår men blev kvar över natten på lasarettet efter undersökningen.
Doktoren sa att det hände 1-2% att de blev så dåliga efter röntgen att de fick läggas så nu är jag alltså en 1-2%are....
Hoppas ni får en riktigt skoj dag! men textilmuseum?? finns sånt? kan det va kul det?
tacka vet ja släktforskning!!!

puss moer

2008-04-06 @ 17:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0