städtanten

Hola feos

Så där ja nu var provet avklarat. Kändes bra medan jag skrev det, men när jag kom ut ur klassrummet insåg jag att jag drabbats av "provdimman" och man tror att man tänker logiskt men i självaverket tänker man helt åt helvete. Får nog återigen förlita mig på min egenskap som praktikant och hoppas på att jag blir godkännd.

Något mer som jag klarat av idag är en rejäl lägenhetsstädning så nu är i allafall flugorna från vardagsrummet borta, drygt 3 timmar tog hela saneringen av vardagsrum, kök, badrum och hall. Det är inte okej någonstanns.

Nej nu ska jag fortsätta att njuta av mina första pluggfria kväll på väldigt länge.

//E


edit: Shit vilket tråkigt inlägg, jag somnar nästan när jag läser det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0