second and last.

Idag lyckades jag ta mig upp redan vid 11. Allt för systers skull. "Lunch" i parken alldeles brevid stället där hon jobbar och sliter. Solen har strålat idag också precis som gårdagen och dagen innan det. Man skulle mycket väl kunna gå barbent nu men då inga "äkta spanjorer" gör det (de går fortfarande i vinterjacka) vill man ju inte sticka ut allt för mycket och bli stämplad som en turist.Visserligen kanske jag är en turist men smälter ändå hellre in här. Försöker hitta den perfekta blandningen av turist och spanjorska men det är inte det lättaste för vart går gränsen?

Erika slutade tidigare idag så hon mötte upp mig vid H&M där vi köpte små muy necesito grejer för kvällen. Kära vänner, det är dags för det andra och sista besöket på Apollo 2. BoomBox partajet är igång igen. Ska bli kul och vi önskar oss båda bättre lycka denna gång. Sen kommer vi nog faktiskt få sällskap av Erikas kompis Lisen dit.

Jag har börjat klaga på att jag känner mig allt fattigare och fattigare och det kanske stämmer bra med tanke på att jag kanske inte direkt varit sparsam här nere? Köpt det ena efter det andra så till förfest istället för att ta en varsin cavaflaska och sitta hemma vilket skulle passa mig utmärkt(?) så ska vi på "gratis-shot-runda" nere vid någon hamn. Jaha. Då vill jag bara önska mig själv all lycka då ren alkohol och jag aldrig riktigt förstått sig på varandra. Detta bådar alltså inte gott.

nu är det dags att få bort spöket som möter mig i spegeln och ta en dusch.

adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0