notis

Bloggen, det är Hanna som har ordet!

Jag skulle bara vilja komma med denna notis som kan komma som en besvikelse för somliga. Jag tror inte jag kommer ha någon möjlighet att köpa hem presenter åt folket jag har hemma i Leksand. Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag nog redan tillräckliga problem att få hem det som redan ligger och skräpar här inne på mitt rum. Hoppas ni har överseende med detta och att ni fortfarande vill ha hem mig.

Och mamma jag vet att jag kan skicka med Erika packning hem. Men det är nog fortfarande problem. Alla vändor på sephora har knappast gjort resväskorna lättare.


Nu ska jag och köpa Hives biljetter.


Hasta luego.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0