med ett hopp om svar på mina frågor

Kan lika gärna ge er läsare en liten updt. såhär vid nattkvisten, eller börjar det snart närma sig morgonkvisten? Eller, njae inte riktigt än..

Det blev inget textilmuseum idag utan det blev många lata och soliga timmar i gårdagens park, jag kan dessvärre inte komma på namnet på denna park men jag vet att den påminner om parken som finns i Paris, den som ansluter med Eiffeltornet och jag vet också att den påminner en viss gnutta av Central Park. Dock har denna palmer vilket av ingen av de två ovannämnda har. Anyhow. Vi köpte oss en sallad på Erikas "f.d" lunch hak då hon flitigt gick i skolan och hade återigen en liten picnic.

Nu har Hanna en liten fundran här. Varförvarförvarför och vart har mina pigment tagit vägen? Varför får jag ingen färg längre. Hela min familj har pigment som gud vet vad. En halvtimme i solen och de har en bränna som skulle ta någon vecka för mig. Jag är allvarlig och det är varken kul eller rättvist. Jag trivs inte riktigt med att gå runt och vara blek året om men jag är för lat och för oinspirerad av att gå runt och vara orange (med solfusk) också. Så nu den som vet och den som har något mirakel för detta eller åtminstone en aning om vad detta kan bero på - hjälp mig! Den enda anledning jag skulle kunna tänka mig är att jag är vegetarian och pga det saknar något ämne vilket resulterar i mindre bränna, vad tros om det?.. Någon?

Jag vet inte om Erika har sagt det men förköpsbiljetterna till The Hives var slut och då är ju frågan om man orkar stå i en ogaranterad kö? Och med ogaranterad kö menar jag att man står och köar i någon timme för att inte ens vara säker på att få komma in. Jag vet personligen inte om jag har sånt sug på det, men vi får väl se vad stora syster säger..

Om bara sömnen hade varit lite närmre nu. Jag har ju försökt att stänga av datorn relativt tidigt men det har inte lett till något bättre. Då blir det istället att jag ligger och vänder på mig hela halva natten. Vet inte riktigt vad jag ska göra... Om någon har något bra bot mot sömnproblem, please do tell. Och räkna får, siffror eller liknande. Det hjälper inte.

Nu ropar min blåsa igen så det är väl dags att gå. Men hörs vi inte då så säg?

//H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0