Martes

Buenos Noches!

ÄNTLIGEN kan vi börja uppdatera lite igen för er som har undrat. Hoppas det inte blir några mer problem nu bara.


Tisdag idag och vad har då hänt sedan klassfesten/fredagen?

I Lördags rökte vi vattenpipa med äppelsmak och såg Barcelonas längsta man i otryckt fakta. Erika fick även sin svarta sjal förstörd då en kolbit föll ner på den och brände upp ett stort hål.

I söndags kommer jag inte riktigt ihåg. Som sagt Söndag. Här händer det ingenting på söndagar. Men jag tror bestämt vi tog en liten promenad till min oas och även en cola med oliver på en terass med ustikt över Barcelona.

Igår var Erika på röda korset hela halva dagen. Kom hem efter 19 tror jag till och med att hon gjorde. Jag spenderade dagen på tu man hand med mig själv. Mitt huvud för sina egna dialoger så nej jag är inte ensam under dagarna. Men en tripp till H&M hann jag ändå med. Så jag har ju ändå en vän att umgås med.. plånboken. Det är dessvärre än vän som är ganska så dyr.

Idag har jag gjort så mycket som åkt ända till glories vilket innebär tågbyte och en promenix till köpcentrumet som tar ungefär 3minuter. Jag köpte en dvdsamling åt mig och Erika så vi kan ha lite myskvällar åtminstone så länge avsnitten räcker.

Imorgon mina vänner har jag en lika stressfull dag som idag. Jag ska in till Fnac som ligger en sisådär 100meter från min station och köpa The Hives biljetter åt mig och Erika.

Vad hände med alla dagar då Erika var i skolan 3timmar och sedan hade vi en massa tid över till annat? Åtminstone tid till att låta mig vara lite mindre socialthandikappad.

Resan hemmåt börjar väl så snart stå i farstun och börjar förstå problemen jag kommer ha att få hem allting. Hade 39,6kg när jag flög ner och kan ju inte säga att garderoben blivit mindre efter det. Så utan att överdriva finns det nog bara en sak att säga "I'm fucked". Visst visst man kan ta en extra väska och betala för på flygplatsen men hur faaan ska jag kunna ta 3*20kg väskor? Hade tillräckliga problem på vägen hit och eftersom Erika jobbar hela dagarna kommer jag antagligen få släpa allt själv hela vägen från lägenheten till flygplatsen och låt oss bara säga att det är ganska mycket trappor och byten. What to do? What to do?

Kommentarer
Postat av: moer

Lilla gumman stora syster ska ju hem en sväng i slutet av april, skicka med henne då då...

Puss

2008-04-02 @ 07:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0