Lite hopp

Igår hade jag livräddningsträning i pool nu igen. Som en liten trevlig överaskning hade vi prov på två delmoment redan igår, för att vi inte ska ha så mycket att tänka på  den slutgiltliga dagen. Det var faktiskt lite smart tycker jag.
Grenarna var
- 25m undervattenssim: låter inte så svårt men har aldrig klarat det i hela mitt liv så vitt jag kan minnas, men igår gick det finemang och jag klarade hela längden.
-200m livräddningscrawl med simfötter (huvudet övanför ytan, blicken fäst rakt fram). Det här var nog det jag varit mest orolig för, men jag simmade 19 sek under maxgränsen. Jag har mina stunder jag med!
Med dessa två grenar avklarade så tror jag faktiskt att jag inte är helt chanslös på det riktiga provet nästa vecka, så snart har jag kanske en yrkestitel i bakfikan, vem vet?


Kommentarer
Postat av: Moer

Gu va stolt jag är!!
Det roliga är ju att du får lite sjukvårdskunskaper som bra att ha med sig hela livet och du naggar lite på mitt yrke :-)
Älskar dig! Ses snart! Puss!

2008-04-29 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0