lika kul som alltid.

och jag har ännu inte lyckats ta mig utanför dörren. Heja Hanna! Sitter fortfarande inne på mitt rum och det skumma är att jag egentligen varit klar sen 13. Men tänk vad kul man kan ha med en snurrstol. En ny kompis jag träffat :). Pilutta dig Erika. Jag behöver inte dig just nu. Jag har min stol.

Nej men allvarligt talat nu. Jag borde verkligen röra på mig. Inte för att jag har bråttom men bara för att jag ska få se något annat än dessa gula väggar. Men måste erkänna att det tar emot att åka från detta rum. Här är det billigt att vara och det är lätt att hålla det så. Men befinner man sig bland reor och en massa trevliga affärer är det svårt att hålla det till en lågbudget. Men som sagt the hives biljetterna måste bli köpta och jag måste köpa mig en peruk också.. Ja nej men ni hör ju storshopping på gång. Iväg med dig nu Hanna. Skutta iväg nu. Schaaas. Rör på dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när flyttar du hem igen?

2008-04-02 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0