Life of brian

Ah men go afton i stugan, klen bloggupdatering idag, Hanna påstår att hon försökt skriva flera gånger under dagen men bara fått felmedelanden så nu bloggstrejkar hon typ.
Haft en vanlig slitsam dag på jobbet, det är inte kul att jobba gratis ännu mindre att jobba gratis på övertid, men det är väl bara att bita ihop och tänka på positiva grejer med röda korset.

Imorgon ska jag ha ett "simprov" för att se om jag får göra vattenlivräddningskursen. 100 m crawl på 1,30 det borde jag ju klara men är ändå inte helt övertygad...

På lördag är vi dubbelbokade på utgång, dels fyller Sara, Evelyns rumskompis år, dels ska en av våra lärare ha fest igen, temat är TV-personligheter, jag tycker att hanna ska klä ät sig till Stewie (?) i Family guy och så kan jag vara Brian(hunden), det tycker inte hon.

Föresten hälsar Mini-me att det är grymt synd om henne och hennes hand, hon kan inte ens diska, så ont gör det.

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0