Jag bor i trash-ville

Behövde inte jobba idag, är med andra ord meningen att jag ska sitta och plugga just nu, men tog mig en liten skrivpaus.
När jag kom in här hemma mötes jag av en underbar överaskning i köket. Bordet som settat uppskruvat på vägen har rasat ner och dragit med sig hela stora kakelplattor. Så nu har vi förutom det trasiga fönstret ett sönderrasat kök och flugor i vardagsrummet, misstänker att de kommer från Dianas alla matrester. Jag vill inte bo här mera!
Hade jag haft tid just nu så hade jag så klart tagit tag i eländet och städat själv.

kanske lägger ut en bild på mitt vackra hem.

Hanna, idag hade varit perfekta dagen att spela in cribs :P

//E

Kommentarer
Postat av: Hannis

Haha, fy fan. När rasade bordet och lady D har inte tänkt på att ringa sin mamma ang. skadorna? Ledsen om du aldrig hör av mig men just nu är jag sjuk och allmänt trött. Sover hela tiden som jag befinner mig på hemmaplan nästan:p Haha. Kanske därför jag är sjuk. Kroppen är för ovan med all sömn den får. Jaja, du kan ju få tag på maria och be henne kolla in hur det ser ut och sen kan hon nog förstå att ingen människa vill bo sådär! puss!

2008-04-16 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0