"inte ett moln så långt ögat kan nå" as if.

Hade ställt klockan på 11 bara för att jag tänkte starta det nya uppdraget "uppdrag bränna" men så när jag väl är uppe och kollat ut genom fönstret upptäcker jag att det inte är en blå himmel så långt ögat kan nå, bara moln, moln, moln. Inte bara är det tråkigt.. Det betyder också att jag har gått upp helt i onödan för jag har absolut inga planer för dagen. Så jaa. Vad gör man? Erika kommer jag ju inte se skymten av på evigheter heller och shoppa får jag inte göra mer.


För övrigt har jag en cocacolalight fri dag idag. Min egna variant av detox. 




Kommentarer
Postat av: pappa

Hej, här snöar det, lycka till med Detoxen...

2008-04-07 @ 12:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0