I have gone back dreaming

Erikaerikaerika. Överlever du där nere? I värmen, staden som aldrig går och lägger sig och staden som har lite mer liv och rörelse?

Blev debut på Lucky House för mig som 18åring och vad ska man säga? 1 timme räckte för att veta att det aldrig kommer ändra sig där. Visst kommer vi yngre människor komma dit mer och mer och stöta bort de äldre. Men nja, om Lucky är så fantastiskt som man kanske vill tro? Tror inte det. Annars var kvällen väldigt trevlig men jag vet inte hur jag eller kanske vi lyckades? Vaknade mer bakis än vad jag varit på länge men ändå blev det inte så mycket mer än vad jag druckit de senaste gångerna? Lite små underligt faktiskt.

verraskningen" tror jag blev väldigt lyckad för de blev då förvånade :) Vi "firade" min hemkomst med en lyxig middag på bosporen. Erika säg till när du börjar längta hem till detta liv. Blev även en och en annan fika på Siljans. Men hur kan man inte?

Nu bultar huvudet mitt så jag bör röra mig mot soffan. Men vi hörs senare E.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0