Godmorgon


Jag vaknade innan 10 idag och tycker det är bra gjort av mig. Visserligen ligger jag ännu i sängen. Återigen är det duschen som skrämmer mig. Jag ser inte framemot att få en glasbit i ryggen eller ännu värre huvudet. Brutalt. Men det är så man lite känner när man ser på det hela. Tänk er ett badkar som alldeles ovanför sig har glasbitar som man inte riktigt vet när de kommer trilla ner, för om man pillar där själv kanske allt rasar. Som domino. Trillar en, trillar allt.

Idag ser det riktigt mulet ut. Vad hände med sommardagarna!? Hade sett framemot en fiin dag idag då jag hade velat gå till "min park" men åh nej!

Aja, ikväll ska vi iallafall gå ut och äta och jag tror det blir på ett "stamhak" för mig och Erika men jag är inte riktigt säker faktiskt.

Sen får vi väl se. Men hörs gör vi nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0