Godmorgon, godmiddag, godkväll

Hallå !

Som jag sa, uppe med tuppen och för oss i Spanien är 09.49 relativt tidigt. Nu ska man bara orka röra lite på sig också. Inte alltid man orkar. Men planerna blev ändrade och vi får ta en lunch istället då jag inte riktigt lyckades ta mig upp i tid till frukost. Men måste nog ändå springa ner till consum och köpa mig något att dricka. Inte ens vatten har vi och hur bra känns det då det enda jag kan tänka på när jag vaknar är något att dricka. Alltid törstig.


Men men men nu håller katten på att jävlas med mig så jag ska slänga ut den. Men hörs vi inte då?



Kommentarer
Postat av: bff

nu har jag listat ut när du kommer hem, eftersom du vägrar säga det till mig. Men nu vet jag. Så vi ses då och vem vet? Jag kanske står på arlanda?

2008-04-10 @ 20:10:19
URL: http://frenemies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0