failure

Min colafria dag råkade gå i spillo då colan blev arg när den hörde vad jag tänkte göra den satt i kylskåpet och ropade och ropade och vägrade vara tyst förens jag drack den och uppenbarligen är jag en sån som lever på "lättare sagt än gjort" okej, det kanske inte var en sådan nyhet men ja jag misslyckades med det enda lilla uppdrag jag hade för dagen. Shame on me. Men nu har jag försökt komma på några bra ursäkter jag kan använda och det är att en dag utan cola, sånna har man väl lite då och då och vad gör dessa för skillnad? Så istället, istället - hör och häpna! Så ska jag från och med den 15/4-15/5 ha en colafri månad. Någon mer som vill vara med mig och göra det hela enklare? Jossan? Självklart vill du vara med på det. Bra :)

Nu ska jag snart börja laga mat så det finns på bordet när hermana kommer hem, fast nu när jag kollar på klockan upptäcker jag att den bara är 16.50 så får väl sysselsätta mig här och låta klockan gå.


Okej, puss

Kommentarer
Postat av: pappa

Hanna då, men du väljer en fin dag att inleda din detox, jag lovar att inte köpa hem Cola en hel månad så hjälper jag till på mitt vis

2008-04-07 @ 20:50:00
Postat av: H

I know papai, och tack (:

2008-04-07 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0