cheater

Sådär ja, nu var man hemkommen igen. Fick bekräftat att min styrka och kondition har nått botten.
Jag blev iallafall godkänd på provet, jag hade knappast blivit det om det inte var för en liten detalj: jag praktiserar på röda korset.  Det känns ungefär som när man är liten och fuskar på ett prov i skolan. Jag förtjänade verkligen inte den här platsen. Det tekninska provet var väl i sig ett rätt simpelt prov, men hade nog behövt simma in mig lite först, om jag tänker efter riktigt noga så vill jag minnas att jag och Muldis var och simmade i höstas en gång, det räkte uppenbarligen inte. Ja ja det hade varit flott att få glädjas åt mina fysiskaprestationer men nu är det som det är och jag får åka lite räkmacka.
Ska försöka lära mig av det här och börja träna nu. Nån som har ett bra förbättra konditionen på 1 månad tips?

Mamma: EKG-testet och alla andra test gick bra, frisk som en nötkärna typ.
Maria: Det var en 25m bassäng tack och lov och det blev ingen tidtagning.
Pappa: det spöregnar här, snö är inte så mycket sämre

//E

Kommentarer
Postat av: pappi

på en månad hinner man förbättra konditionen från botten, bara att börja... Simma, typ

2008-04-12 @ 08:49:00
Postat av: Barcelonababys mama

Utgå hårt och öka :-) Var det någon som sa...
det är bara att sätta igång, själv försöker jag mig på promenader!

Puss/ moer

2008-04-12 @ 11:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0